InstallatieService

Heb je weinig tijd of lukt het niet om de plugin zelf te installeren en configureren? Laat Parcel Checkout dit dan voor je doen. Het enige wat je ons hoeft aan te leveren zijn de gegevens via het aanvraagformullier. Wij regelen de rest voor je. 

Let op: Deze service geldt alleen voor installaties van reeds bestaande plug-ins van Parcel Checkout. Het gebruikte pakket moet volledig werkend geïnstalleerd zijn op de omgeving. Eventuele externe plug-ins kunnen ervoor zorgen dat de installatie langer nodig heeft dan de beoogde 5 werkdagen!

INSTALLATIEkosten

Eénmalig € 50,- excl. BTW*

Parcel Checkout installeert de gewenste plug-in binnen één week (na ontvangst van alle benodigde & correcte gegevens tenzij anders afgesproken). Kosten zijn per installatie per plugin*. 

*Bij webshops met maatwerkthema's voeren wij eerst een controle uit. Mocht blijken dat zich door het maatwerk een probleem voordoet, dan zijn wij helaas genoodzaakt extra uren vooraf met je af te stemmen en deze in rekening te brengen.

 

Wat houdt de InstallatieService in?

- Parcel Checkout installeert de plug-in in het softwarepakket;

- Parcel Checkout configureert de PostNL Fulfilment in de beheeromgeving van je softwarepakket;

 

En wat doet Parcel Checkout níet?

- Het stijlen/vormgeven/aanpassen van eventuele teksten/afbeeldingen.

*Belangrijk om te weten: de aangeleverde gegevens dienen correct en volledig te zijn.
Parcel Checkout is anders genoodzaakt de installatie een week uit te stellen en eventueel extra kosten in rekening te brengen. Controleer daarom de gegevens altijd goed, voordat je op Verzenden klikt.

 

Installatie aanvragen
Installatie aanvragen